Sunday, March 23, 2014

Kawan Se-be-nar

Waktu  : Tauhid
Tajuk    : Da'watul Quran
Guru     : Ustazah Maryyy ,

Hey , guys . Assalamualikum ^^

korang tau ape kene mengena kawann dengan kelas tauhid ? mcm ni , ustazah maryyy suruh kiteorang menghafal sambil berdiri , Aku ni jenis lambat dalam menghafal ,tapi , aku tetap mencuba . cuba . cuba . dan terus mencuba . Dalam keadaan aku mencuba ! time tu , ramai dah pergi menghafal , Aku tengok diorang dah pergi ,semangat aku jadik down , down and down ! er ,"semua org dah duduk" . sampai lagi dua ke tiga org je lagi tak duduk . termasuk aku * rase mcm nak menangis time tuhhh weyhh , yang aku paling bengang bile diaorang dah duduk pastu buat kerja sendiri :3 APTB ~ , okey time ni lahhh . ade seorang hamba Allah dtg dan membantu aku , hehe . siapa ?  adelahh . thanks friends .
                     
                    

conclusion ,
Dari mcm segi dan  tempat kite boleh kenal siapa kawan sebenar yang ade bile kite susah dan senang ? Bukan senang jee dorang ade , susah pon  ken ? insyaalah , aminnnn ;)


No comments:

Post a Comment