Friday, June 13, 2014

Cheater %

Hello Guys ^^ .

3 Days left , we will back to the school , ahaha ;) dannn , aku tak sabar nak jumpee member akuu ni :

                             

Si Cantek + Molek + Ayu + Alim + Captain + Spiker + Prefect :/ Nur Syakirah Abd Aziz ^^
erm , Pada mulanya  , memang akuu anggap die macam ni . But , unexpected die memang out of my Ball . hehe . apakah ? aku tak nak cerita ape yang dia buat ,  Biarlah korang nak anggap aku ni ape pun . Sampai hati die buat aku macam ni , padahal aku rapat dgn die kot ? Cikgu semua sanjung die ^^ untonglahhh , rapat ? ade CABLE besar dalam skolahh bolehh lahhh ;) ahahaha . aku pun addeee --' tapi hampehh :/ Tak kesah pungg mehh , hmpphh , MOTIF entri blog pasal dye ? 

LUAH PERASAAN ? x ahh . ahaha , sebab AKU SAYANG DIE LAHHH <3 GooD LUCK mengecapi cite-2 mu wahai kawan . aku doakan yang terbaik utk kau . maafkan silap salah :') . #menunggu ^^ 

Kay ! ngamm_choyy ,
yourbelovedfriend_

No comments:

Post a Comment